...:... HOME ....:.... AVAILABLE ....:.... SOLD ....:....

Follower

Jual Novel Baru dan Terpakai (Condition : 9/10) Instagram : mynovelterpakai

Khamis, 25 November 2010

Home »,»Wajah Kekasih - Norjuliana Mohd Noor - CESB

Wajah Kekasih - Norjuliana Mohd Noor - CESB

Harga : RM14  - SOLD OUT

Bukan aku sengaja biarkan asmara kita terpadam. Suami, bukan kau yang aku sayangi selama ini?lalu aku rela bila bulan madu kita bertukar gerhana.

Hatta Hanafi, aku rela tatkala kau melamar aku untuk menjadi suri hidupmu. Jodoh kita barangkali ?dahulu kau pergi kala aku bakal bergelar isteri. Bertahun kau bawa rajukmu yang panjang ke bumi orang?dan demi sebuah cinta yang terluka, kau tega kuburkan namaku disana, di bawah timbunan salji yang membeku. Bertahun kau biarkannya begitu?sedang aku tak tahu?walau sesekali bukan tidak muncul namamu mencuri fantasiku. Kau sangka aku telah bahagia?walau sebenar kau tidak tahu aku disini menderita kala ijab kabulku menjadi tragedy duka?dan kau terus tidak tahu bila aku tercari-cari dirimu. Lalu aku berprasangka, kau tentunya telah bahagia?masa tentu bias merubah segalanya.

Namun kini kau muncul semula kala aku bukan milik siapa-siapa. Lalu aku sambut cinta yang kau hulurkan beserta keinsafan yang bukan sedikit. Jodoh kita kiranya melalui titian yang sukar?onak menanti di kanan dan kiri ?tersilap langkah kau dan aku akan kecundang. Lalu kita sama-sama menganyam impian dan harapan yang bukan sedikit?

Dan bagaikan mimpi?cinta kita kecundang lagi. Kau pergi kala aku telah pun diijabkabulkan. Sedang sangkaku mempelai yang mengucup dahiku ini adalah dirimu, yang aku sayangi sepenuh hati, yang mengiringi persandingan kita yang penuh gemilang?

Suami, berilah aku sedikit ruang untuk mencari kekasihku yang telah hilang?aku perlukan masa untuk merawat hatiku yang tidak henti-henti berdarah ini?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails