...:... HOME ....:.... AVAILABLE ....:.... SOLD ....:....

Follower

Jual Novel Baru dan Terpakai (Condition : 9/10) PM/Wassap : 0103032760. Instagram : mynovelterpakai

Jumaat, 30 Julai 2010

Masih Ada Rindu - Mimie Afinie (Alaf21)

Halaman : 432

Harga : RM13

SOLD

Ingin Kusentuh Cintamu - Aryanie Ismail (Kaki Novel)

Halaman : 505    Harga : RM14                     SOLD

Ingin Kusentuh Cintamu… karya sulung penulis baru, Aryanie Ismail ini mengisahkan “adventure” perjalanan hidup Haniza yang secara tidak sengaja terheret ke dalam kancah perebutan harta keluarga Amanda, si kecil yang masih mentah mengharungi pancaroba kehidupan. Dia yang telah diwasiatkan oleh arwah Ratna (ibu Amanda)untuk menemukan Amanda dengan bapa saudara yang telah lama terputus hubungan, iaitu Iskandar rela melepaskan jawatan yang disandangnya sebagai guru semata-mata untuk memastikan keselamatan Amanda terjamin.

Nasibnya baik kerana berjaya menemukan Amanda dengan Iskandar, tetapi dengan satu syarat: Haniza WAJIB tinggal sebumbung dengan Iskandar kerana pemuda itu terlalu sibuk dengan kerjayanya dan tidak betah meladeni Amanda.

Lamaran Kedua - Ma Lee Chuswan (CESB)


Halaman : 323
Harga : RM14

SOLD

Pergilah Lara - Nor Erny Othman (Ghoswriter)

Halaman : 448
Harga : RM 15


SOLD

Demi Cinta Ini - Diya Elora (CESB)

Halaman : 429    Harga : RM16                            SOLD

Kuintai kejora yang kurindui... mencari cahayanya menemani hatiku yang lara. Menyuluh perjalananku yang kian tidak menentu saat aku kehilanganmu. Vince, biarpun cintaku padamu bukan cinta pertama... kesannya cukup mendalam dan bermakna. Lalu saat kasihmu aku simpul menjadi satu, terpenjara aku dalam sangkar kasihmu. Vince... walau duri dan onak yang kau taburkan di sepanjang perjalanan... walau badai dan ombak ganas yang menghalang pelayaran... aku tak pandai memungkiri kata-kata cinta yang pernah kita lafazkan...

Aku Menyayangimu - Nass Alina Noah (CESB)

Halaman : 313    Harga : RM12    SOLD

Kita sama-sama mengutus kasih.. menitip cinta di dada warkah yang menjadi saksi permainan ini. Dikelirukan oleh perasaan, diusik rasa yang maha dalam... kita terus leka dengan segala macam Keasyikan dan angan-angan. Kau di sana lena dalam dakapan asmara,

Semanis Kasih - Sazlina Sulaiman (NHF Media)

Halaman : 609    Harga : RM16

Biarkan rindu terus berlagu disukma menjadi rentak paling mengasyikkan kerana bila berdekatan selalu bercakaran. Biarlah waktu yang menjarakkan menjadi pengukur kasih sayang. Semoga keterasingan yang sementara mengajar kita mengenal hati sendiri.

Haruskah dibiarkan musim melagukan rindu sedangkan diri dalam penasaran mengharap dan menunggu? Wajarkah menjadi pemburu sedangkan yang diburu menghilang pergi? Pedihnya hati yang merindu, hanya diri yang merasa.

Bukan Cinta Biasa - Lili Rozita (Ghostwriter)

Halaman : 739   Harga : RM19      SOLD

Ayu Farhanah, gadis yatim piatu berumur 19 tahun, bekerja sebagai pengasuh Yasmin Hannah dan menyambung pelajarannya pada sebelah malam. Tengku Ashraf Mukhriz (Tengku Muda) ayah Yasmin seorang duda dan baru saja melangsungkan pertunangan dengan Raja Rita.
Pertemuan yang tak dirancang di bilik tidur Yasmin telah membuahkan cinta pandang pertama di antara keduanya. Wajarkah Tengku Muda meluah rasa sedang dia telah berpunya? Patutkah Ayu menyambut rasa, bukan saja Tengku Muda tunangan orang tapi juga siapa lah dirinya berbanding dengan kerabat raja yang kaya itu.

Ku Seru Kasihmu - Izzul Izzati (Kaki Novel)

Halaman : 528  Harga : RM14                  SOLD

Memiliki kasih Hakimi dari alam kampus hanyalah mimpi indah Afrina semata-mata. Menjadi milik Hakimi apatah lagi. Impian semakin jauh, lantaran jejaka idaman turut menjadi rebutan dua orang sahabat baiknya sendiri. Dia sedia mengalah memberikan laluan dan ruang biarpun hati sendiri sakit memendam rasa kecewa. Bertambah menjerut rasa tatkala Hakimi menyambut baik cinta salah seorg drpd mereka.
Cabaran Afrina, kasih Hakimi harus dimiliki dgn apa jua cara sekalipun. Namun relakah dia dikatakan sebagai "muka tembok" demi menyeru secebis kasih? Persoalannya... mampukah Afrina menyeru kasih Hakimi? Sedangkan cinta Hakimi tetap teguh kepada kekasih hati...(Penulis 'Best Seller' Bukan cinta biasa)

Khamis, 29 Julai 2010

Episod Cinta Luka - Fateen Najwa (Fajar Pakeer)

Halaman : 566  Harga : RM16  SOLD

Kala cinta Zuraidah pada Syed Faiez mekar mewangi, Idora meminta sebuah pengorbanan. Biar berat, pengorbanan ini harus Zuraidah relakan jua demi meraih kasih ibu. Rohaya yang hamil tanpa suami dinikahkan dengan Syed Faiez untuk menutup malu. Lalu bermulalah pelarian Zuraidah membawa rajuk hati, kecewa, hampa... sendiri mencari bahagia yang tak kunjung tiba.
 
Apakah cinta Syed Faiez masih milik Zuraidah setelah lelaki itu mengetahui dirinya masih dirindui? Sanggupkah Syed Faiez meninggalkan anak dan isteri demi cintanya pada Zuraidah yang masih bersisa?

Jangan Ada Dusta - Sri Diah (Alaf21)

Halaman : 506   Harga : RM15              SOLD

Sharifah Ezreen menyintai Adi Putera, tetapi lelaki itu tidak boleh digantungkan harapan untuk dijadikan suami. Wajarkah dia mengendong dosa semata-mata hendak menjadikan cinta itu suatu realiti? Rasa cinta yang subur itu mesti dimatikan tiba-tiba. Segala denyut kasih dan sayang itu mesti dibunuh segera. Mesti!

Melissa Laila pula menyintai abang tirinya sendiri, Adi Fitri. Tetapi di masa yang sama dia juga menyintai Budi Djauhari. Bagi Budi Djauhari pula, di mana akan dia letakkan perasaan cinta Lydia Susanti Hartomo terhadapnya? Mestikah dia menjadi petualang dalam episod cinta tiga segi itu?

Datin Saerah yang dulunya `si kucing Parsi’ sudah bertahun-tahun menjadi wanita yang sedar diri, tahu maruah, tahu dosa dan pahala. Namun dugaan yang datang dalam hidupnya bagaikan tidak mahu surut. Narimah adalah duri yang mencucuk-cucuk dagingnya. Dia tidak mahu kalah! Dan Datuk Syed Syamim masih lagi mampu tersenyum!

Seribu Rindu Untukmu - Shahriah Abdullah (Buku Prima)

Halaman : 646
Harga : RM15                              SOLD

Maya seorang wanita berjiwa lembut tetapi tegas di luaran. Tidak pernah sekali pun seumur hidup mengenali apa itu cinta, walaupun cinta monyet! Selama 25 tahun Maya memegang prinsip 'cinta tidak perlu di cari kerana cinta akan datang sendiri' kerana prinsip itulah Maya tidak pernah berminat atau teruja untuk mengejar atau belajar apa itu erti cinta.

Seharum Cinta Lestary - Ramlah Rashid (Buku Prima)

Halaman : 612   Harga : RM15         

Sold
Perasaannya terus dibelenggu peristiwa silam. Kenang-kenangan itu bertindak kejam, menjadikannya gadis yg tidak langsung mengharapkan kehadiran lelaki. Melihat Hanan Alaa diperlakukan sehina itu dan sekejam itu, dia menjadi betah hidup sendirian tanpa sekelumit keinginan utk bergnding dgn lelaki, jauh sekali bergantung pd kaum itu - Lestary.

Biar siapapun dia, siapapun tunangnya, yg pasti di hatinya gadis itu tetap abadi. Dafiezudin mahu melestarikan Lestary sbg gadis pertama dan mgkin juga terakhir. Dia sedar, merampas milik org, boleh dianggam merompak. Kerja merompak berdosa besar. Dia tahu itu - Dafiezudin.

Ruang Rindu - Rozita Abd Wahab (Alaf21)

Halaman : 506
Harga : RM15



Sold

Bisikan Rindu - Mimie Afinie (Alaf21)

Halaman : 436
Harga : RM12

SOLD

Arca Di cermin - Siti Rozilah (CESB)

Halaman : 307
Harga : RM13

SOLD

Kau Tetap Di hatiku - Jamilah Ahmad (CESB)

Halaman : 414
Harga : RM16

Rosnah, ibarat lilin yang membakar untuk menerangkan keadaan sekelilingnya. Menghargai pengorbanan sahabat karib, Rosnah sanggup mengalah dan memberi ruang kepada Azie untuk memiliki Azlan. Dia juga terpaksa mengenepikan perasaannya terhadap Dr. Mahmud Shaltut, apabila dia mengetahui yang Dr. muda itu sudah berpunya. Rosnah juga berusaha membantu memulihkan hubungan abang Kamalnya dengan Puteri. Malah, dia terpaksa memendamkan perasaannya agar dia dapat menggembirakan hati semua orang terutama hati ayah dan ibunya. Oleh itu dia bersetuju untuk bertunang dengan Azlan walaupun hatinya berbelah bagi. Namun begitu, ajal maut, jodoh pertemuan, semuanya di tangan Allah. Azlan pergi untuk selama-lamanya…

Belaianmu - Suhaniza Sulaiman (CESB)

Halaman : 411
Harga : RM16           SOLD

Sekali sekala... tidak terfikirkah olehmu tentang hati seorang isteri? Tentang impian dan cintanya. Tentang kesetiaan dan harapan hari-hari mendatangnya. Seorang isteri, impiannya tak banyak. Pengorbanannya juga bukan sedikit. Lalu payahkah untuk kau merealisasikannya? Sedang isterimu rela untuk meredah walau apa jua halangan... lembah dan onak. Salahmu... bila keegoan yang kau junjung, telah jatuh berderai tanpa ada yang sudi menyambutnya. Silapmu jua... bila kasih yang kau semai, akhirnya berlalu sebelum hadirnya musim rindu. Dan kesilapan, ambillah ikhtibar untuk kau jadikan pengajaran. Semoga kau sedar sebelum kelukaan merebak menjadi parah...

Rabu, 28 Julai 2010

Dalam Dakapan Kasihmu - Syamimi Aminolah (CESB)

Halaman : 440
Harga : RM15

SOLD

Anak Dara Menteri 2 - Matt Romeo (CESB)

Halaman : 531
Harga : RM19


SOLD

Hati Yang Luka - Norhayati Berahim (NHF Media)

Halaman : 693
Harga : RM16

SOLD

Tak sempat nak update

Sorry tak sempat nak upload image novel dan sinopsis.  Sekarang ni sempat list sahaja.  Rasanya kebanyakan yg datang blog ni dah tau novel apa yang nak dicari, sinopsis pun dah tau kan ?... kalau ada masa nanti sy akan cuba masukkan.... Insyaallah

Setulus Cinta - Norhayati Berahim (NB)

Halaman : 494
Harga : RM16

SOLD

Cinta Pertama - Norhayati Berahim (Alaf21)

Halaman : 503
Harga : RM15

SOLD

Rindu Padamu - Azian Zahra (NHF Media)

Harga : RM17
SOLD 

Selepas abang memaksa Lia menerima perkahwinan dengan abang, Lia sebenarnya benci abang kerana mendapatkan Lia dengan secara keji apatah lagi bila tahu abang mengecewakan hati Maisarah. Tapi siapa sangka dalam benci, hati Lia masih mahu bersama abang. Lia sengaja aturkan rancangan di mana sebelum perkahwinan kita dapat keluar bersama. Lia ingin lihat sejauh mana keikhlasan abng terhadap perkhawinan kita....tapi Lia yang semakin kuat mencintai abang.

Meniti Suratan - Cathoila Sibin (Utusan Publications)

Harga : RM15         SOLD

Setelah sekian lama menyulam suka duka percintaan, derita dan bahagia silih bertumpang…cintanya tetap utuh meredah belukar kehidupan. Akhirnya Ameera pergi membawa cintanya bersama. Cinta yang tidak tertunai oleh sebuah ikatan perkahwinan. Pemergian Ameera telah meluluhkan segala harapan yang dipahat oleh Amirul. Rindu dan dendam menjadi bahana penderitaan Amirul.

Kasih Bersemi - Rozita Abd. Wahab (Diwangsa)

Harga : RM15



Sold

Mencari Abadi - Luqman Hakim (Alaf21)

Halaman : 446     Harga : RM14   SOLD

Kedengaran mersik dan lembut suara lelaki tua itu. Mengungkapkan sebaris kata-kata yang tertulis di depannya. Tidak difahaminya langsung. Dan kenapa perlu dia ungkapkan? Dia diburu kekeliruan kini. Kenapa lelaki tua ini muncul di depannya? Kenapa dia perlu berada di tempat asing ini?

Kali ini Aliff Iman tekad. Walaupun tahu akan mendapat tentangan daripada keluarga, dia tetap tidak akan berubah hati. Dengan kemunculan seorang lelaki tua yang mengajarnya dua kalimah syahadah dalam mimpi, telah membuatkan Aliff Iman memilih Islam sebagai agama pegangannya.

Dia kini benar-benar yakin bahawa agama yang dianutinya kini lebih menenteramkan seluruh jiwanya. Rahsia perkenalannya dengan Intan Najwa, seorang gadis Melayu telah membuatkan keluarganya menuduh Aliff Iman sengaja masuk Islam semata-mata untuk berkahwin dengan gadis itu.

Keluarganya langsung tidak boleh menerima hakikat yang anaknya kini telah bertukar agama. Pelbagai konflik telah berlaku antara Aliff Iman dan keluarganya di kampung sehingga dia telah diusir oleh ibunya sendiri.

Dengan hati yang lara, dia telah kembali ke Kuala Lumpur tetapi sekali lagi hatinya bagai disentap kuat apabila ternampak gadis pujaan berjalan beriringan dengan lelaki yang jauh lebih bergaya daripadanya. Jiwanya yang kacau bilau itu sekali lagi diuji dengan satu ujian yang maha hebat.

Dugaan ini terlalu berat untukku hadapi..
Namun, andai itu yang tertulis kepadaku sejak azali lagi, akan kuterima dengan hati yang redha...”

Segalanya Untukmu - Aleya Aneesa (Alaf21)

Halaman : 534       Harga : RM15    SOLD

JANGANKAN di alam sedar, di alam mimpi pun Jehanna Aisya tidak pernah berhajat untuk punya suami. Baginya, pengalaman lalu adalah guru yang paling jujur. Api dendam yang marak terhadap lelaki tidak pernah padam walau tahun demi tahun berlalu. Selagi terdaya, dia akan berlari dan terus berlari walaupun ke hujung dunia.

Katalah apa pun, Fahem Ammar tetap tidak memerlukan wanita ber-gelar isteri dalam hidupnya. Dia bukan jenis lelaki yang akan tunduk pada kehendak hati. Baginya, perkahwinan itu ibarat satu perjudian. Menang atau kalah hanya bergantung kepada nasib. Selagi boleh dielak, dia akan cuba mengelak seberapa daya yang mungkin.

Tapi, itu kata Fahem dan Jehanna yang punya cerita tersendiri, sedangkan janji ALLAH jauh lebih baik daripada itu. Dalam hangatnya mentari yang memancar, mereka dipertemukan dalam keadaan yang tidak diduga. Ada ego yang tercalar, ada hati yang terbakar dan ada pula bibit-bibit rindu yang hadir tanpa disedari.

Namun, bukan hidup namanya jika berjalan di atas garis lurus semata-mata. Bersaksikan Pulau Redang, Fahem melafazkan cinta. Malangnya, pantai yang sama juga menjadi saksi luka di hati Jehanna kembali berdarah. Semuanya kerana Fahem!

Benarkah kepercayaan itu umpama sebuah kristal, cantik memukau mata, tapi sekali terhempas tak mungkin akan dapat bercantum kembali?

Katalah apa pun, Fahem Ammar tetap tidak memerlukan wanita ber-gelar isteri dalam hidupnya. Dia bukan jenis lelaki yang akan tunduk pada kehendak hati. Baginya, perkahwinan itu ibarat satu perjudian. Menang atau kalah hanya bergantung kepada nasib. Selagi boleh dielak, dia akan cuba mengelak seberapa daya yang mungkin.

Tapi, itu kata Fahem dan Jehanna yang punya cerita tersendiri, sedangkan janji ALLAH jauh lebih baik daripada itu. Dalam hangatnya mentari yang memancar, mereka dipertemukan dalam keadaan yang tidak diduga. Ada ego yang tercalar, ada hati yang terbakar dan ada pula bibit-bibit rindu yang hadir tanpa disedari.

Namun, bukan hidup namanya jika berjalan di atas garis lurus semata-mata. Bersaksikan Pulau Redang, Fahem melafazkan cinta. Malangnya, pantai yang sama juga menjadi saksi luka di hati Jehanna kembali berdarah. Semuanya kerana Fahem!

Benarkah kepercayaan itu umpama sebuah kristal, cantik memukau mata, tapi sekali terhempas tak mungkin akan dapat bercantum kembali?

Kopi Susu Sepatu Biru -Ruby Hazri (Jemari Seni)

Halaman : 565
Harga : RM16

SOLD

Bila Hati Berbicara - Antasya Balkis (Buku Prima)

Halaman : 484    Harga : RM14   SOLD

Emir Qasya adalah seorg lelaki muda bergelar jutawan. Kisah hidupnya selalu diintai wartawan kerana dia dikenali sebagai salah seorg selebriti yang paling popular di Malaysia. Hidupnya sentiasa dilanda gosip liar dan selalu dikaitkan dgn model dan perempuan cantik.Sejak Emir Qasya mewar-warkan akan mencari seorang perempuan utk dijadikan calon isteri, kehidupannya sentiasa diintip oleh wartawan setiap masa. gosipnya dgn Babe, seorg model cantik berwajah kacukan menjadi intipan lensa kamera wartawan.Emir Qasya amat mementingkan darjat dan keturunan dalam memilih calon isteri supaya setaraf dgn kedudukannya. dalam masa yg sama, Emir Qasya berjumpa dgn seorang perempuan bernama Tania Katsura di dalam keadaan yang tidak terduga di kawasan rumah setinggan yang diberi nama Lembah Jingga.

Emir Qasya merasakan Tania Katsura seorg perempuan yg istimewa tetapi dia selalu menafikan hatinya jatuh cinta dgn Tania Katsura kerana dia merasakan yang Tania katsura tidak memenuhi ciri-ciri perempuan yang layak menjadi isterinya. Tetapi akhirnya dia sendiri memerangkap Tania Katsura dalam perkahwinan terpaksa kerana cabaran Badri Fathul sahabatnya yg paling baik ingin memikat Tania Katsura utk dijadikan teman istimewa.Sesuatu telah terjadi dalam perkahwinan mereka kerana fitnah dan dendam Taufik terhadap Tania Katsura kerana tidak dapat memiliki gadis itu. Tetapi kerana fitnah itu juga hubungan mereka yang retak kembali bertaut.'Dua mata saling bertatapan Tiada kemesraan tetapi mengapa hati berbicara sesuatu yang amat sukar ditafsirkan oleh hati sendiri?'

Hujan Rindu - Anita Aruszi (Fajar Pakeer)

Halaman : 794
Harga : RM19

SOLD

Hanya Dikau - Ebriza Aminnudin (Buku Prima)

Harga : RM15

Peristiwa pahit yang berlaku pada hari pernikahan membuatkan Ira Fashua, wanita yang telah berumur tidak lagi mempercayai lelaki mahupun cinta yang datang bertandang. Dia sanggup hidup sendiri selagi kesangsiannya terhadap lelaki masih melekat kukuh di hati dan jiwanya.Hakikatnya, Ira Fashua seperti wanita lain yang ingin dicintai, dikasihi dan dibelai namun setiap kali dia ingin menyambut salam pecintaan, dia terpaksa menolak setelah bayangan silam datang menerjah di layar matanya.Namun, pertemuan Ira Fashua dengan Erze Zullis telah merubah corak kehidupannya yang lama. Pertemuan yang tidak disengajakan dengan Erze Zullis ketika menyambut kepulangan sepupu Ira Fashua, Nuradriana Hany di lapangan terbang telah mencetus pertengkaran antara mereka. Pantang bertemu pasti percaturan kata akan terhasil.Kebencian sesama sendiri menular di hati masing-masing sehinggalah pada suatu hari Erze Zullis menyedari bahawa dia mencintai Ira Fashua dalam diam walaupun wanita itu lebih tua daripadanya. Namun begitu, kehadiran Xu Da Feng, usahawan berbangsa Cina-Korea kembali menyuntik rasa cinta di hati Ira Fashua untuk menerima kehadiran lelaki di dalam hidupnya semula.Dapatkah Erze Zullis menagih cintanya dari Ira Fashua dan mengeluarkan Ira Fashua dari dunia kesangsiannya terhadap lelaki? Siapakah lelaki yang telah berjaya mencuri hati Ira Fashua? Erze Zullis atau Xu Da Feng?

Khamis, 22 Julai 2010

Romeo VS Juliet 5 - Nass Alina Noah (CESB)

Halaman : 473     Harga : RM17

SOLD
"Dia ingat di cantik sangat ke nak pegang-pegang tangan aku? Jaywai pun tak pernah pegang-pegang tangan aku, tau! Daniel pun tak pernah pegang. Geng aku kat London tu pun tak pernah pegang-pegang aku. Dia ingat dia siapa? Aku bukannya nak lintas jalan, nak pegang-pegang... hesy!" Jelita tidak henti-henti mengomel geram.

Secebis Kasihmu - Syamimi Aminolah (CESB)

Halaman : 690
Harga : RM20             SOLD

Kasihku, kasih anak terbuang yang jauh di pinggiran kasih sayang. Rinduku, rindu yang terlontar jauh di dasar perasaan. Terbiar dibawa arus rasa lalu hanyut di muara cinta yang paling dalam. Rasa kasih dan rindu bukan tidak pernah bersatu. Rasa kasih dan rindu bukan tidak pernah bercantum dan berpadu… namun sengaja kau biarkannya. Sengaja kau memberi ruang pada insan lain untuk merebut peluang. Egokah kita sebenarnya? Lalu kerana merasa tercabar dan dicabar, Putri melayan kasih jejaka lain dan membiarkan Zack menjeruk rasa. Bersama si jejaka, Putri cuba melayan perasaan, membalas tiap ungkapan cinta dan sayang dengan penuh perasaan. Namun Putri gagal… hatinya tiada rasa… melainkan rasa tawar dan hambar yang mencicip kesal. Putri sedar, cintanya pada yang lain.

Cinta Lukisan Jiwa - Dina Najat (Kaki Novel)

Halaman : 476
Harga : RM13             SOLD

Diyan sudah bosan dipandang rendah oleh orang kamung. Benteng kesabarannya kian rapuh tatkala cinta Effendi semakin jauh. Apatah lagi keputusan STPM tidak membanggakan.  Sakit di badan usah dikira, sakit lagi di hati apabila impian berkecai akibat dengki manusia. Nekad mahu mengubah nasib diri, bumi KL dijejaki. Tidak terduga olehnya, penghijrahan itu membawanya ke banglo milik Datin Najwa Atilah, chef masakan yang terkenal di Malaysia. Di situ dia terpaksa 'berkenalan' dengan penghuni banglo itu 

Sangkar Asmara - Zetty Zahira (Nylea Publishing)


Halaman : 525     Harga : RM15           SOLD

Sejarah hitam semalam membuatkan hidup Idura tertekan. Dinikahi oleh lelaki yg teramat mencintainya merupakan satu kebahagiaan yg tidak terhingga. Apatah lagi bila lelaki itu sanggup meminjamkan nama utk bayi yg dikandungnya dan membelanya hingga dewasa. Namun rasa cemburu yg terlalu membuatkan Idura kelemasan. Kecantikan yg dimilikinya seolah satu sumpahan yg membuatkan dia hidup dalam dilema. Api cemburu Ezani terlalu marak sehinggakan Idura sentiasa dipersalahkan. Dia lemas dan kelelahan menjaga hati suami yg tidak pernah meletakkan kepercayaan padanya, semata-mata kerana sejarah silamnya.  

Angin Dingin Dari Utara - Siti Hazneza Abdul Hamid (CESB)

Halaman : 426   Harga : RM15   SOLD

Pelarian itu sebenarnya indah, tetapi di dalam keindahan itu penuh dengan kelukaan

Seperti sepohon kemboja yang tegar, dia bersendirian mengharungi cabaran hidup di perantauan. Sebagaimana batang kemboja yang keras menahan setiap gores dan calar, begitu hatinya dikeraskan untuk menerima segala kemungkinan. Namun setegar kuntum kemboja, kelopaknya lembut mewangi. Begitulah dia yang jika dikenali dan didekati, membahagiakan dan penuh dengan cinta yang membara, pada keluarga, pada negara, pada agama dan pada suaminya. Jika kemboja bunga pusara, sampai berkuburkah dia di sana?

Rahsia Perindu - Ramlee Awang Murshid (Alaf21)

Halaman : 576
Harga : RM14                                            SOLD

RAHSIA PERINDU penuh debaran yang menggelisahkan pembacaan anda. Sentuhan luar biasa daripada `novelis thriller no. 1 Malaysia' ini sarat dengan kisah cinta suami isteri yang meruntun perasaan. Saspens sehingga merasakan ada `orang lain' sedang memerhatikan anda!

Maafkan ku.. Sayang - Mimie Afinie (KarnaDya)

Halaman : 493
Harga : RM14                            SOLD

MAAFKAN KU...SAYANG sebuah novel yang pastinya tidak akan mengecewakan anda. Lucu, sedih, saspen, marah… itulah yang akan anda rasakan sepanjang menghayati novel yang sarat dengan konflik ini.

Tanjung Resang, Mersing telah menjadi tempat pilihannya untuk membawa hati yang terluka. Di tempat itulah Iskandar Helmi menumpang kasih dan sayang. Di tempat itu juga dia bertemu Sarah Nadia yang membuatkan dia terlupa pada memori semalam. Biarlah semuanya berlalu dalam lipatan sejarah. Namun, tidak semudah itu untuk miliki bahagia. Terlalu banyak onak dan duri yang sentiasa sahaja menjadi penghalang.

Realiti - Abdul Rahim Awang (CESB)

Halaman : 534
Harga : RM17        SOLD

Cinta itu telah membutakan matanya. Mengheretnya dalam kancah rumah tangga yang penuh kekejaman. Bila nafsu ditindas buas... bila kasih sayang diperkosa penuh kejam... apalah ertinya sebuah perkahwinan. Memiliki seorang suami yang tidak tahu menghargai, lebih baik mati daripada diseksa sampai mati. Masliza sengsara... Masliza menderita jiwa dan raga. Jalan ke luar juga bagai dipenuhi cerucuk... tersalah langkah, maut menantinya di mana-mana. Sedang dia perlu hidup untuk seribu tahun lagi. Demi Sarah, permata hati yang disayangi. Lantaran tidak ingin mengaku kalah, Masliza menyerahkan seluruh jiwanya pada Ron.

Gelora Di tasik Biru - Diya Elora (CESB)

Halaman : 284
Harga : RM11           SOLD

Bukan tidakku tahu mawar itu berduri. Bukan tidakku hati-hati. Namun semerbak harummu, seseakli aku lupa diri. Lupa pada amaran-amaran yang pernah kau lontarkan. Lupa pada satu ikatan yang mejjadi penghalang.
Lalu tunas kasih yang cuba kau bunuh.diam-diam, aku baja dan siramkannya. Aku semai dan aku jaga. Lalu bunga-bunga cinta mengharum dan memenuhi laman asmara. Kekasih , aku intin memilikimu……..tapi aku tahu aku tak mampu. Menyentuhnya…...aku bimbang hatiku sendiri yang terluka.

Kehilangan - Elias Hj. Idris (CESB)

Halaman : 554
Harga : RM17     SOLD

Dia kehilangan . Kehilangan teman yang cukup memahami; kehilangan guru yang telah meluaskan kefahamannya tentang hakikat kehidupan; kehilangan cita-cita dan harapan. Kini…dia mula bimbang akan kehilangan rasa manis bila bermunajat di hadapan Khaliknya.

Untuk Kau dan Aku - Najwa Aiman (CESB)

Halaman : 831
Harga : RM25    SOLD

Mengapa persahabatan ini tiba-tiba berlainan rasa ? Sedar atau tidak .. kasih sayang perlahan-lahan mengambil ruang... menyusur, menyusup di celah-celah bicara kau dan aku.  Kau masih tak sedar... bila sesekali ayatku menyongsang makna.. bicaraku mula bertukar nada.

Jalinan Memori - Norhayati Berahim (NHF)

Halaman : 596
Harga : RM15   SOLD

Entahlah, aku tak mahu memikirkan ini semua, namun dalam mahu tak mahu memikirkan ini semua, aku tak dapat menipu diri sendiri.  Aku takut hari perpisahan akan datang juga...  Perjalanan kita masih jauh lagi. Masih panjang.  Walaupun satu masa nanti kita terpaksa berpisah, aku yakin kita akan berjumpa semula.  Tuhan akan makbulkan doa kita...

Sayang Tak Terucap - Norhayati Berahim (Alaf21)

Halaman : 528
Harga : RM14                   SOLD

TAKDIR menemukan semula Delilah dan Aminudin setelah sekian lama terpisah. Dengan rasa sedih, kecewa dan rajuk berpanjangan, Delilah menolak kehadiran lelaki itu. Baginya sekali hati terguris, lukanya berparut lama. Apa maknanya ayah apabila lelaki itu cuma muncul ketika dia sudah berjaya. Di mana tanggungjawab lelaki itu ketika dia mengharungi saat getir bersama ibu, nenek dan datuknya yang buta.

Epilog Cinta - Lily Haslina Nasir (Alaf21)

Halaman : 512
Harga : RM14    SOLD

Cinta umpama pelangi. Bagi Aidit, cinta Karmila ibarat dewi bercahaya dan menikam sukma. Tiba-tiba langit bagai menghempap bumi. Cinta mereka berdua terhalang kerana darjat dan keturunan.
Apakah cerita yang seterusnya? Perjalanan cerita yang berlandaskan tiga zaman ini perlu dihayati untuk mengetahui sebab dan akibat terjadinya perebutan cinta.

Rabu, 21 Julai 2010

Senarai Novel - Reserved

Senarai Novel - Sold Out

    Novel Terpakai

  1. Kerana Satu Janji - Ameera Ameer - Intens - RM20 - 808 m/surat 
  2. Chinta - Norhayati Berahim - NB Kara - RM15
  3. Diari Cintaku - Eina Afrina - Buku Prima - RM12
  4. Yang Dia Mahu (Special Edition - Limited) - Rehan Makhtar/Emy Roberto - RM26
  5. Cahaya Cinta - Izra Noh - Intens - RM12
  6. Kau Kekasihku - Anis Ayuni (Alaf21) - RM13 #
  7. Cinta Kontrak - Nurul Ain Syuhada - Karya Seni - RM13 #
  8. Cinta Kau dan Aku - Siti Rosmizah - Buku Prima - RM13
  9. Matahariku - Aina Emir - KarnaDya - RM15 
  10. Seindah Pelangi Cinta - Mina Mahanie (BMM) - RM15
  11. Curi-curi Cinta - Siti Rosmizah - RM30
  12. Mr London Ms Langkawi - Herna Diana - RM17
  13. Andartu Comel - Ainon Zaini - RM17
  14. Sutera Kasih - Sirhan Ansari - Alaf21 - RM12
  15. Rindu Awak 200% - Liyana Zahim - 593 m/s - RM18
  16. Suamiku Encik Sotong - RM20
  17. Rimbunan Kasih - Saffiya Azaham - RM15
  18. Tanpamu Disisi - Puteri Andalas - Kaki Novel - RM13
  19. Fantasia Romantika - Rio Hermawan - Alaf21 - RM7
  20. Kasih Bersulam Cinta - Rozita Abd. Wahab - Alaf21 - RM14
  21. Kasih Antara Kita - Aleya Aneesa - Alaf21 - RM15
  22. Pandora Buat Insyirah - Anis Ayuni - 603 m/s - RM19
  23. Cinta Hati Kita - H.M. Tuah Iskandar - Alaf21 - RM15
  24. Cik Blur dan Encik Ikhlas - Airisz - 481 m/s - RM15
  25. Asam Pedas Untuk Dia - Nureen Mirza - 528 m/s - RM17
  26. Meh Sandar Pada Aku - Aifa Batrisya - RM18
  27. My Dear Mr. Dimple - Aifa Batrisya - RM18
  28. Hopeless Romantik - Shamien A. Basit - 628 m/s - RM19
  29. Menantu Pilihan Bapak - Sarnia Yahya - 654 m/s - RM17
  30. Dia.. Cinta Yang Kucari - Rehan Makhtar - RM19
  31. Eksperimen Cinta - Anjell - 843 m/s - RM22
  32. Kasihku Di sini - Roff Izyanti - RM14
  33. L.U.T.H Lamaran Untuk Teman Hati - Wawa Taufik - 533 m/s - RM17 
  34. Inikah Cinta - H.M. Tuah Iskandar - Alaf21 -RM13
  35. Dekat Di Hati - Eyman Hykal - Alaf21 - RM13
  36. Suami Tak Kuhadap - Rehan Makhtar - RM21
  37. Megalomania 2 - Fatinilam Sari Ahmad - CESB - RM17
  38. Atas Nama Kasih - Salina Ibrahim - CESB - RM14
  39. Seindah Takdir Cinta - Kamsiah Abu - RM21
  40. Kekasih Halal - Orkid Edyliyne - RM18
  41. Biarlah YM Berbicara - Hanni Ramsul - Kaki Novel - RM15
  42. Dia Hanya Untukku - Rozita Abd Wahab - Alaf21 - RM17
  43. Entah Bila Bersemi (Auni Amauni) - FP - RM15
  44. Ria Qistina - Bikash Nur Idris - Alaf21 - RM12
  45. Tentang Dhiya - Syud - Jemari Seni - RM15
  46. Seindah Gubahan Kasih - Mina Mahanie - Kaki Novel - RM13
  47. Bila Hati Kata Sayang - Marissa - Karya Seni - RM14
  48. Seredup Kasihmu - Nia Azalea - Alaf21 - RM15
  49. Hati Yang Terusik - Nia Azalea - Alaf21 - RM15
  50. Sedetik Cinta – Kreisya Reisya (Alaf21) - RM11
  51. Mencari Cinta - Leeya Myra - Alaf21 - RM12
  52. Arjuna Hati - Norzailina Nordin - Alaf21 - RM11
  53. Ria Qistina - Bikash Nur Idris (Alaf21) - RM12
  54. Sedetik Cinta - Kreisya Reisya (Alaf21) - RM11
  55. Kabus Kasih - Eka Fahara (Alaf21) - RM11
  56. Viva Sakura - Zuliana Abuas - NB - RM16
  57. Dia tak tanya - Aleya Aneesa - Alaf21 - RM20
  58. Terlerai Kasih - Rehan Makhtar - Karya Seni - RM22
  59. 7 Hari Mencintaiku - Siti Rosmizah - SR Publication - RM26
  60. Akan Kutunggu - Sania Yasmin - Alaf21 - RM14
  61. Seribu Kali Sayang - Anis Ayuni - Alaf21 - RM15
  62. Aku Dia & .Com - Daisy Zahra - RM16
  63. Atas Nama Cinta - Bikash Nur Idris -RM16 
  64. Cinta Seindah Madah - Puteri Andalas - RM19
  65. Lagu Cinta -Iejay Zakaria - RM16
  66. Buatmu Kekasih - Aisya Sofea - RM15
  67. Sayangku Merajuk - Ayu Emelda - RM16
  68. Dendam Pencinta – Ann Aishah – PTS Litera – RM19
  69. Zahrah De Tigris - Khairyn Othman - JS - RM15
  70. Bunga-bunga Kemboja - Aina Emir - KarnaDya - RM15
  71. Rumah Sewa - Ruhani Mat Darin - Ghostwriter - RM13
  72. Aku Yang Kau Tinggalkan  –  Hendan Yahya (CESB) - RM14
  73. Luka Seribu Rindu - Sazlina Sulaiman CESB - RM19
  74. Meniti Suratan - Cathoilda Sibin - Utusan Publications - RM15
  75. Kasihku Disini – Roff Izyanti – CESB – RM14
  76. Seharum Kasih Lavender - Eita Ashyta - KarnaDya - RM14
  77. Mentafsir Elegi - Robayah Mahmood (CESB) - RM21
  78. Bahagia Itu Miliknya - Rozita Abd. Wahab - CESB - RM17
  79. Wajah Kekasih - Norjuliana Mohd Noor - CESB - RM14
  80. Indahnya Cinta – Nazifah Halmi – CESB – RM13
  81. Syurga Dihati - Salina Ibrahim - CESB - RM15
  82. Kembalikan Cintaku - Norhayati Berahim - NB - RM18
  83. Selagi Ada Dia - Aisya Sofea (Alaf21) - RM15
  84. Hanya Dikau- Ebriza Aminnudin - Buku Prima - RM15
  85. Ada Cinta di Hati- Emma Maizura - Alaf21 - RM15
  86. Rindu dikalbu - Durrah Fatiha - Alaf21 - RM13
  87. Sentuhan Cinta - Haiza Najwa - Alaf21 - RM13
  88. Kau Yang Satu - Nia Azalea - Alaf21 - RM10
  89. Arca Kasih – Norzailina Nordin – Alaf21 
  90. Cinta Tak Berdusta - Fateen Najwa - Fajar Pakeer - RM19 
  91. Teluki Itu Untuk Aku - Nazawati - JS - RM15
  92. Kasanova - Meor Shariman - RM22
  93. Kau Kekasihku - Anis Ayuni (Alaf21)
  94. Seteguh Kasih Aina Najihah - Dina Najat (Kaki NoveL)
  95. Percayalah - Ruby Hazri - JS - RM16
  96. Percayalah Akhirnya - Ruby Hazri - JS - RM17
  97. Lagu Rindu - Ayu Emelda (Alaf21) - RM13
  98. Hanya Kita Berdua - Aina Emir - KarnaDya - RM15
  99. Aura Cinta - Aina Emir - KarnaDya - RM15
  100. Menanti Kasih - Norzailina Nordin - Alaf21 - RM15
  101. Mencari Abadi - Luqman Hakim - Alaf21 - RM14
  102. Bahtera Kasih - Liza Zahira - Alaf21 - RM15
  103. Ku Utuskan Rindu - Intan Arnida - Alaf21 - RM15
  104. Seindah Memori - Ilani Mysara - Alaf21 - RM12
  105. Hamparan Kasih- Amy Batrisya - Alaf21 - RM14
  106. Suratan Kasih - Durrah Fatiha - Alaf21 - RM15
  107. Realiti - Abdul Rahim Awang - CESB - RM18
  108. Indahnya Kasih - Kreisya Reisya - Alaf21 - RM11
  109. Izinkan Kubahagia - Leeya Myra - Alaf21 - RM13
  110. Sambutlah Cintaku - Bikash Nur Idris - Alaf21 - RM8
  111. Tak Seindah Mimpi - Sharifah Abu Salem - Alaf21 - RM17
  112. Tak Semanis Impian - Sharifah Abu Salem - Alaf21 - RM15
  113. Bayu Asmara - Ilani Mysara - Alaf21 - RM13
  114. Bunga Syurga - Anita Aruszi - Kaki Novel - RM18
  115. Pergilah Sepi - Fauziah Ashari - Alaf21 - RM9
  116. Masih Setia - Aisya Sofea - Alaf21 - RM16
  117. Bila Dah Suka - Mimie Afinie - RM15
  118. Cinta Tiada Akhirnya - Fauziah Ashari - RM17
  119. Biar Rindu Berlalu - Sharifah Abu Salem - Alaf21 - RM15
  120. Gerimis Rindu - Meen Zulaikha - Alaf21- RM15
  121. Seandainya terluka - Zalina Ariffin - RM10
  122. Epilog Cinta - Lily Haslina Nasir - Alaf21 - RM14
  123. Duri - Fauziah Ashari - Intens Media - RM16
  124. Kudamba Bahagia - Dhiya Zafira - Alaf21 - RM13
  125. Atas Nama Cinta - Lily Suriani - Alaf21 - RM14
  126. Kisah Kasih - Kreisya Reisya - Alaf21 - RM9
  127. Lagu Cinta Buatmu - Qaseh Qaisara - FP - RM15
  128. Bila Hati Berbisik - Rehal Nuharis - FP - RM16
  129. Mahligai Impian - Azian Zahra - NHF Media - RM15
  130. Gerimis Dihati - Sharifah Abu Salem - Alaf21 - RM11
  131. Impian Kasih - Liza Zahira - Alaf21 - R11
  132. Janjiku Bersamamu - Aleya Aneesa - Alaf21 - RM15
  133. Setulus Hati - Rozita Abd. Wahab - Alaf21 - RM13
  134. Gelora Jiwa - Aisya Sofea - Alaf21 - RM13
  135. Cinta Kepala Batu – Ayu Emelda – Alaf21 – RM15
  136. Ratu Hatiku – Azlini Hassan – CESB – RM14
  137. Sungguh Aku Cinta - Anis Ayuni - Alaf 21 - RM15
  138. Rindu Cintaku - Fauziah Ashari - RM17
  139. Bukan Cinta Biasa - Izzul Izzati - Kaki Novel - RM14
  140. Sangkar Asmara - Zetty Zahira (Nylea Publishing) - RM15
  141. Tiada Batasan Sayang - Norhayati Berahim - NB - RM16
  142. Sukma Rindu - Fariza Zuliana - Alaf21 - RM10
  143. ... Dan Mimpipun Bersatu - Izza Aripin - Kaki Novel - RM16
  144. Moga Kau Mengerti - Lily Haslina Nasir - Alaf21 - RM15
  145. Bila Hati Berbicara - Antasya Balkis - Buku Prima - RM14
  146. Cuma Dia - Norzailina Nordin - Alaf21 - RM15
  147. Terima Kasih Kekasih - Norhayati Berahim - Alaf21 - RM18
  148. Bila Cinta Itu Jadi Milikku - Nor Erny Othman (Roket Kertas) - RM16
  149. Untuk Tiga Hari - Ahadiat Akashah - Ghostwriter - RM16
  150. Harum Chempaka - Norhayati Berahim - NB - RM18
  151. Hati Seorang Wanita - Norhayati Berahim - Alaf21 - RM15
  152. Hadirnya Cinta - Pitteriah Abdullah - Alaf21 - RM11
  153. Segalanya Untukmu - Aleya Aneesa - Alaf21 - RM15
  154. Setulus Hati - Rozita Abd. Wahab - Alaf21 - RM13
  155. Ilham Hati - Damya Hanna - Alaf21 - RM15
  156. Doa Buat Suamiku - Sri Diah - Alaf21 - RM15
  157. Malam ini Kita Semua Menangis.. - Ahadiat Akashah & Nor Erny Othman - Ghostwriter - RM17
  158. Kuala Lumpur Di mana Suamiku – Sri Diah – Alaf21 – RM13
  159. Cinta Datang Lagi - Bikash Nur Idris - Alaf21 - RM13
  160. Ternya Cinta - Damya Hanna - Alaf21 - RM15
  161. Rela Ku Menanti - Damya Hanna - Alaf21 - RM15
  162. Terbanglah Sayang - Aina Emir - KarnaDya - Sold
  163. 5 Tahun 5 Bulan - Hlovate - JS - RM15 - Sold
  164. Cinta Jangan Kau Pergi - Norhayati Berahim - NB - RM16 - Sold
  165. Tarikh Luput Cinta - Lynn Dayana - Alaf21 - RM15 - Sold
  166. Bayangan Rindu - Anis Ayuni - Alaf21 - RM15 - Sold
  167. Kembalikan Kasihku – Nazawati Abd. Manaf – CESB - RM18 - Sold
  168. Jalinan Memori - Norhayati Berahim - NHF - RM15 - Sold
  169. Sayang Tak Terucap - Norhayati Berahim - Alaf21 - RM14 - Sold
  170. Belaianmu - Suhaniza Sulaiman - CESB - RM16 - Sold
  171. Diusik Sayang – Siti Zabeha Ibrahim – CESB – RM19 - Sold
  172. Untuk Kau dan Aku - Najwa Aiman - CESB - RM25 - Sold
  173. Sejujur Hatimu - Umi Azrini - Alaf21 - RM14 -Sold
  174. Kehilangan - Elias Hj. Idris - CESB - RM17 - Sold
  175. Air Mata Cinta - Rabiatul Adawiyah – Kaki Novel – RM14 - Sold
  176. Rindu Saliha - Anita Abdullah - Kaki Novel - RM13- Sold
  177. Ku Seru Kasihmu - Izzul Izzati - Kaki Novel - RM14 - Sold
  178. Cinta Lukisan Jiwa - Dina Najat - Kaki Novel - RM13 - Sold
  179. Tanya Pada Hati - Iman Xara - JS - RM15 - Sold
  180. Lili Buat Najah - Nazurah Aishah - JS - RM16 - Sold
  181. Egois - Norhayati Berahim - Alaf21 - RM8 - Sold
  182. Cenderawasih - Fatinilam Sari Ahmad - CESB - RM16 - Sold
  183. Cahaya Hidupku - Ahadiat Akashah - Ghostwriter - RM15 - Sold
  184. Rooftop Rant - Hlovate - Jemari Seni - RM16 - Sold
  185. Cemburu Seorang Perempuan - Siti Haneza Abdul Hamid - CESB - RM14 - Sold
  186. Yang Sebenarnya - Aisya Sofea - Alaf21 - RM15 - Sold
  187. Seribu Rindu Untukmu - Shahriah Abdullah - Buku Prima - RM15 - Sold
  188. Cinta Pertama - Norhayati Berahim - Alaf21 - RM15 - Sold
  189. Gelora Di tasik Biru - Diya Elora - CESB - RM11 - Sold
  190. Demi Cinta Ini - Diya Elora - CESB - RM16 - Sold
  191. Surat Ungu Untuk Nuha – Noor Suraya – Jemari Seni – RM16 - Sold
  192. Cinta Adalah Cinta - Sarina Yahya - Fajar Pakeer - RM20 - Sold
  193. Kasih Yang Satu Hanny - Esandra - Fajar Pakeer - RM16 - Sold
  194. Garis-garis Dejavu - John Norafizan - Jemari Seni - RM17 - Sold
  195. Cintai Aku Kekasih - Fateen Najwa - Fajar Pakeer - RM15 - Sold
  196. Tunjukkan Aku Satu Bintang - John Norafizan- CESB - RM24 - Sold
  197. Episod Cinta Luka - Fateen Najwa - Fajar Pakeer - RM16 - Sold
  198. Pesona Rindu - Sharifah Abu Salem - Alaf21 - RM14 - Sold
  199. Hatiku Milikmu - Zaharah Muhammad - CESB - RM17 - Sold
  200. Hauri Hatiku – Faeshumi – NSCR – RM14 - Sold
  201. Seindah Warna Pelangi – Yusrul Emiza Yusof – CESB – RM18 - Sold
  202. Aku Kan Novelis - Nurul Syahida - Buku Prima - RM13 - Sold
  203. Rahsia Hati Sofia - Nazurah Aishah - Jemari Seni - RM16 - Sold
  204. Rahsia Perindu - Ramlee Awang Murshid - Alaf21 - RM14 - Sold
  205. Mencintaimu - Nass Alina Noah - CESB - RM26 - Sold
  206. Bomb... Bombastic (Romeo VS Juliet 3) - Nass Alina Noah - CESB - RM16 - Sold
  207. Pst... Gossip (Romeo Vs Juliet 4) - Nass Alina Noah - CESB - RM17 - Sold
  208. Hanya Kerana Cinta - Norhayati Berahim - CESB - RM17 - Sold 
  209. Aku Menyayangimu - Nass Alina Noah - CESB - RM12 - Sold 
  210. Rindu - Norhayati Berahim - CESB - RM13 - Sold
  211. Bukan Cinta Biasa - Lili Rozita - Ghostwriter - RM19 - Sold 
  212. Rindu Asmaraku - Nuriani Johaini – Fajar Pakeer – RM18 - Sold
  213. Lafazkan Cintamu – Aida Adriani – Alaf21 – RM14 - Sold
  214. Sewangi Kasih Konflik Terakhir – Norzailina Nordin – Times Edition – RM13 - Sold
  215. Belaian Jiwa – Eka Fahara – Alaf21 – RM15 - Sold
  216. Saat Cinta Bersemi - Damya Hanna - Alaf21 - RM14 - Sold
  217. Senafas Rindu - Damya Hanna - Alaf21 - RM15 - Sold
  218. Bisikan Rindu - Mimie Afinie - Alaf21 - RM12 - Sold
  219. Rindu Padamu - Azian Zahra - NFH Media - RM17 - Sold
  220. Dalam Dakapan Kasihmu - Syamimi Aminolah - CESB - RM15 - Sold
  221. Secebis Kasihmu - Syamimi Aminolah (CESB) - RM20 - Sold
  222. Anak Dara Menteri 2 - Matt Romeo - CESB - RM19 - Sold
  223. Mewarna Pelangi – Lili Rozita – Ghoswritter - RM16 - Sold
  224. Pergilah Lara - Nor Erny Othman - Ghoswriter - RM15 - Sold
  225. Hujan Gula-Gula - Miz Mia - KarnaDya - RM13 - Sold
  226. Masih ada rindu - Mimie Afinie - Alaf21 - RM13 - Sold
  227. Persis Sebutir Pasir - Manjlara - Jemari Seni - RM17 - Sold
  228. Saat Kau Kata Cinta - Anis Ayuni - Alaf21 - RM15 - Sold
  229. Nota Cinta Buatmu - Norhayati Berahim - Alaf21 - RM13 - Sold
  230. Masih Ada Rindu - Mimie Afinie - RM13 - Sold
  231. Lamaran Kedua - Ma Lee Chuswan - CESB - RM14 - Sold
  232. Ingin Kusentuh Cintamu - Aryanie Ismail - Kaki Novel - RM14- Sold
  233. Kalau Ada Jodoh… - Mimie Afinie - KarnaDya - RM15 – Sold
  234. Cinta Pertama - Norhayati Berahim - Alaf21 - RM15 - Sold
  235. Hati Yang Luka - Norhayati Berahim - NHF Media - RM16 - Sold
  236. Setulus Cinta - Norhayati Berahim - NB - RM16 - Sold
  237. Arca Di cermin - Siti Rozilah - CESB - RM13 - Sold
  238. Ruang Rindu - Rozita Abd Wahab - Alaf21 - RM15 - Sold
  239. Seharum Cinta Lestary - Ramlah Rashid - Buku Prima - RM15 - Sold
  240. Chinta - Norhayati Berahim -NB - RM17 - Sold
  241. Seindah Derita - Norhayati Berahim - CESB - RM16 - Sold
  242. Dia Lebih Mengerti - Norhayati Berahim - NB - RM15 - Sold
  243. Maafkan ku.. Sayang - Mimie Afinie - KarnaDya - RM14 - Sold
  244. Angin Dingin Dari Utara - Siti Hazneza Abdul Hamid - CESB - RM15 - Sold
  245. Romeo VS Juliet 5 - Nass Alina Noah (CESB) - RM17 - Sold
  246. Hujan Rindu - Anita Aruszi - Fajar Pakeer - RM19 - Sold
  247. Kopi Susu Sepatu Biru - Ruby Hazri - Jemari Seni - RM16 - Sold  
  248. Kasih Bersemi - Rozita Abd. Wahab - Diwangsa - RM15 - Sold
Masih banyak lagi yang tidak sempat dimasukkan.  Sebarang pertanyaan mengenai koleksi novel yang saya ada sila e-melkan di mynovelterpakai@gmail.com
Terima Kasih

Cinta Adalah Cinta - Sarnia Yahya (Fajar Pakeer)

Halaman : 680g
Cetakan 1-2009
Harga : RM19              SOLD

Aina tidak menyangka yang cinta akan menyapanya kembali. Kehadiran Syed Harith menggugat perasaannya. Lelaki bermata hijau itu tidak pernah jemu untuk memikatnya. Tetapi kehadiran Lutfi Danish berwajah Hadi menggembirakan Hadirah yang merindui papanya. Siapakah yang patut dipilihnya, tika hati telah terpaut pada lelaki bermata hijau, pilihan hati atau pilihan puterinya ?

Syurga Dihati - Salina Ibrahim (CESB)

Halaman : 435   - SOLD -
Cetakan 1 - 2006
Harga : RM15

Nurul Khadijah - Menjengah ke kamar ini, terasa bagai baru semalam kasihnya dibawa pergi Ku Aris. Masih terasa-rasa sedihnya. Sampai bila dia harus menyisih daripada Ku Adam yang umpama jelmaan Ku Aris itu ?

Ku Adam – Dia tidak akan mengkhianati kasih saudara sendiri, kiranya Nurul Khadijah masih milik Ku Aris. Namun kini Ku Aris telah pergi meninggalkan isteri yang terlalu baik hatinya. Hatinya telah mula jatuh sayang, dan tidak salah rasanya dia memilih kakak ipar sendiri menjadi surinya. Kerana hanya bulan dan matahari sahaja yang mustahil disandingkankan.

Hujan Gula-Gula - Miz Mia (KarnaDya)

Halaman : 437
Cetakan 1 - 2008
Harga : RM13
SOLD
Seluruh alam menjadi saksi cinta pertama tercipta, Indah.. Sembilan tahun merindu… Izhan akhirnya muncul. Namun Natalia tidak pasti… Akan wujudkah hujan gula-gula yang dinantinya.

‘Tunggu Izhan call aku, samalah macam harap hujan gula-gula turun ke bumi ini”

Izinkan Kubahagia - Leeya Myra (Alaf21)

Halaman : 486                SOLD
Cetakan 1 - 2006
Harga : RM13

Setiap manusia mencari cinta dalam hidup mereka. Begitulah episode duka yang dilalui oleh Soraya, Nadya dan Zafir.
Soraya kecewa dalam perkahwinannya. Kehadiran Zafir ibarat peluang baginya. Nadya pula ingin bahagia disamping Zafir. Tiga tahun mereka bertunang, namun hajat diijabkabul sering tertangguh. Perasaan Zafir terbelah dua. Siapakah kunci kebahagiannya?
Related Posts with Thumbnails