...:... HOME ....:.... AVAILABLE ....:.... SOLD ....:....

Follower

Jual Novel Baru dan Terpakai (Condition : 9/10) Instagram : mynovelterpakai

Selasa, 27 Mac 2012

Home »,»Entah Bila Bersemi (Auni Amauni) - FP

Entah Bila Bersemi (Auni Amauni) - FP

Harga : RM15     - SOLD OUT -
Sinopsis :
Faris dan Nazifa, dua insan yang berbeza pada sikap walaupun kedua-duanya berasal daripada keluarga yang berada. Takdir telah menentukan mereka belajar di universiti yang sama dan Faris telah jatuh cinta saat pertama kali terpandang Nazifa. Namun, Nazifa telah mempunyai kekasih hati iaitu Saiful.

Obsesi Faris terhadap Nazifa begitu menggunung sehingga dia sanggup membutakan hatinya. Rancangan jahat diatur dengan begitu sempurna tanpa memikirkan perasaan Nazifa.
“Love? What do you know about love? Kalau kau tahu apa itu cinta, kau tak akan paksa aku. Kau takkan buat apa yang aku tak suka.”


Faris terpaksa akur. Akur bahawa dia bukan lelaki istimewa di hati Nazifa. Pemergian Nazifa ke kota London tanpa khabar berita, buat dirinya semakin nanar. Faris nekad. Dia akan menjejaki Nazifa di sana. Hati Nazifa akan tetap ditawan walau bagaimanapun caranya.

Berjayakah Faris menawan hati Nazifah dan menjadikan Nazifah miliknya? Mampukah Nazifah terus mengelak diri daripada gangguan Faris? Adakah rasa hati Nazifa langsung tiada buat Faris? Mengapakah Nazifa ke kota London? Berjayakah Faris menemui Nazifa di kota London? Akan bersemikah cinta yang entah bila bersemi antara mereka?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails