...:... HOME ....:.... AVAILABLE ....:.... SOLD ....:....

Follower

Jual Novel Baru dan Terpakai (Condition : 9/10) Instagram : mynovelterpakai

Jumaat, 20 Disember 2013

Home »,»Tanpamu Disisi - Puteri Andalas - Kaki Novel

Tanpamu Disisi - Puteri Andalas - Kaki Novel

Tanpamu Disisi - Puteri Andalas 

SOLD OUT

Harga Asal : RM18.00
Harga Jual : RM13.00

Sinopsis :
Maafkan aku Harry....ini saja ikhtiar terakhirku untuk mengelak dari bertemu ahli keluargamu. Aku perlu belajar menjauhkan diri darimu sebelum aku benar-benar ditinggalkan pergi satu hari nanti....

Semakin aku cuba melupakan Harry, semakin jauh aku membawa diri, semakin dekat dia mengekori....
Harry....kosongnya dunia ini tanpamu di sisi. Benarkah Harry ? Kau juga rindu padaku sekarang ini? 
Tak salah lagi...memang kau yang membuatkan hidupku lebih bererti selama ini. Namun, dapatkah kau aku miliki...selepas terbongkarnya rahsia diri ? Perpisahankah yang bakal terjadi antara dua hati....aku dan Harry ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails