...:... HOME ....:.... AVAILABLE ....:.... SOLD ....:....

Follower

Jual Novel Baru dan Terpakai (Condition : 9/10) Instagram : mynovelterpakai

Khamis, 22 Julai 2010

Home »,»Gelora Di tasik Biru - Diya Elora (CESB)

Gelora Di tasik Biru - Diya Elora (CESB)

Halaman : 284
Harga : RM11           SOLD

Bukan tidakku tahu mawar itu berduri. Bukan tidakku hati-hati. Namun semerbak harummu, seseakli aku lupa diri. Lupa pada amaran-amaran yang pernah kau lontarkan. Lupa pada satu ikatan yang mejjadi penghalang.
Lalu tunas kasih yang cuba kau bunuh.diam-diam, aku baja dan siramkannya. Aku semai dan aku jaga. Lalu bunga-bunga cinta mengharum dan memenuhi laman asmara. Kekasih , aku intin memilikimu……..tapi aku tahu aku tak mampu. Menyentuhnya…...aku bimbang hatiku sendiri yang terluka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails