...:... HOME ....:.... AVAILABLE ....:.... SOLD ....:....

Follower

Jual Novel Baru dan Terpakai (Condition : 9/10) PM/Wassap : 0103032760. Instagram : mynovelterpakai

Khamis, 22 Julai 2010

Home »,»Romeo VS Juliet 5 - Nass Alina Noah (CESB)

Romeo VS Juliet 5 - Nass Alina Noah (CESB)

Halaman : 473     Harga : RM17

SOLD
"Dia ingat di cantik sangat ke nak pegang-pegang tangan aku? Jaywai pun tak pernah pegang-pegang tangan aku, tau! Daniel pun tak pernah pegang. Geng aku kat London tu pun tak pernah pegang-pegang aku. Dia ingat dia siapa? Aku bukannya nak lintas jalan, nak pegang-pegang... hesy!" Jelita tidak henti-henti mengomel geram.

8 ulasan:

  1. nak beli novel romeo vs juliet
    tapi tak taw mcam mner
    lewh tlong ???

    BalasPadam
  2. Maaf.. sy punya dah terjual, mungkin u boleh pergi ke blog-blog lain yang juga menjual novel baru/terpakai

    BalasPadam
  3. ADA JUAL KAT NE NOVEL
    ROMEO VS JULIET

    BalasPadam
  4. cuba tanya akak kat blog ni mungkin dia ader kot

    http://jomlayanbuku.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. romeo vs juliet ni novel yg akhir ke?or ad lagi sambungan?

    BalasPadam
  6. ya.. x silap saya itulah yg last

    BalasPadam
  7. ok trime kasih..

    BalasPadam
  8. http://www.facebook.com/kedainovel.terpakai.3 Cuba tgk dkt sini. Bnyk jugk novel. :)

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails