...:... HOME ....:.... AVAILABLE ....:.... SOLD ....:....

Follower

Jual Novel Baru dan Terpakai (Condition : 9/10) Instagram : mynovelterpakai

Selasa, 14 Disember 2010

Home »,»Aura Cinta - Aina Emir - KarnaDya

Aura Cinta - Aina Emir - KarnaDya

Harga : RM15   SOLD OUT

Aura Cinta menemukan anda kepada Azraai, lelaki melayu yang bertubuh tegap lagi tinggi orangnya. Perjalanan hidupnya mula goyah bila pertama kali bersua dengan sesuatu yang dianggap aneh lagi pelik. Mengapa tiba-tiba saja dirinya teruja??

Aisya Hanan dan Cikgu Sally... mencabar jiwanya yang selama ini dirasakan aman dan tenteram. Dalam kekeliruan, Azraai tidak mampu untuk menepis kasih sayang Nurbaiti, gadis cantik lagi bijak, yang bukan hanya merupakan pilihan ibu, tapi gadis itu sudah lama taat menantinya. Di manakah ketaknya nilai kasih sayang seorang gadis matang, berjiwa murni, sopan santun dan berakhlak tinggi?? Bukankah dia mempunyai pakej lengkap sebagai calon isteri??

Siapa pula Khairul, Anjang Sadang, Serhan Aydin dan Irfan???
Bukan mudah untuk memilih. Tidak juga mudah untuk mengembara ke alam realiti yang penuh fantasi dan ilusi. Anda akan dibawa ke kawasan perkampungan Orang Asli, di daerah Kuala Lipis, Pahang, satu kawasan hutan tropika yang meninggalkan terlalu banyak teka-teki untuk Azraai. Panoramanya cukup indah, namun tetap berbeda dari yang biasa. Anda juga akan ke Lembah Kelangdan negara Belgium dalam novel ini. Sama-samalah bertemu dengan karakter-karakter yang semestinya akan membuat anda berkhayal, sambil menimba ilmu yang padat dibekalkan penulis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails