...:... HOME ....:.... AVAILABLE ....:.... SOLD ....:....

Follower

Jual Novel Baru dan Terpakai (Condition : 9/10) PM/Wassap : 0103032760. Instagram : mynovelterpakai

Isnin, 20 Disember 2010

Home »,»Hadirnya Cinta - Pitteriah Abdullah - Alaf21

Hadirnya Cinta - Pitteriah Abdullah - Alaf21

Harga : RM11            SOLD

Yasmin Nadilla suka melancong. Kali ini Pulau Santubong, Pulau Sejinjang menjadi destinasinya. Namun malang tidak berbau, Yasmin Nadilla telah diculik bersama seorang anak hartawan bernama Daniel Ezairy.


Sejak menjadi tahanan, Daniel Ezairy sudah mula tertarik dgn Yasmin Nadilla walaupun dia sudah ada kekasih bernama Sharifah Mastura. Yasmin Nadilla tidak boleh menerima cinta Daniel Ezairy kerana dia sudah bertunang dengan Amran.
Pelbagai cara dilakukan untuk menarik perhatian Yasmin Nadilla. Namun semuanya gagal. Yasmin Nadilla sedikitpun tidak ambil kisah tentang perasaan Daniel Ezairy. Dia betul-betul setia pada tunangnya dan tidak mungkin akan berpaling tadah.
Sebaik sahaja dibebaskan, Yasmin Nadilla pun pulang ke kampung. Alangkah terperanjatnya apabila dia mendapat tahu adiknya, Hasliza sudah berkahwin dgn Amran. Hancur hatinya. Dia tidak sangka adiknya sanggup merampas bekas kekasihnya.
Sejak kepulangan Yasmin Nadilla, hati Hasliza tidak pernah tenteram. Dia berasa sangsi terhadap kakaknya. Dia takut kakaknya akan merampas kembali hati Amran. Pelbagai konflik berlaku hinggakan Yasmin Nadilla membawa diri ke Terengganu.
Di Terenganu, Yasmin Nadilla telah bertemu kembali dengan Daniel Ezairy. Dapatkah Yasmin Nadilla menerima cinta Daniel Ezairy?

8 ulasan:

  1. sape2 ada novel hadirnya cinta lagi??????????? let me know.... email me at ruby8052@yahoo.com.... please its urgent

    BalasPadam
  2. waa..sape lg yg ader nak jual novel hadirnya cinta please inform me..maisarahmeornorazian@ymail.com

    BalasPadam
  3. saye pon nk novel ni..kt mne nk dptkn ek ?????? tlg inform kat marabahaya_punker@yahoo.com..tq

    BalasPadam
  4. Anyone who has novel hadirnya cinta. Camne nk dptkan,ah? could anyone tell me?

    BalasPadam
  5. wahhh ramai jugak yg cari novel "hadirnya cinta"....sy pun nak jugak..pls inform me... adillakadiran@ymail.com

    BalasPadam
  6. x sangka ramai yg cari novel ni ya.. malangnya saya ada 1 stok je.. itupun dah jual

    BalasPadam
    Balasan
    1. sape tau mcm mana nk daptkan novel hadirnya cinta...dh 6 tau sya cari ...la tau info susah la nk cari...ruhanimohamad@gmail.com

      Padam
  7. spe ada novel ni lg???nk

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails