...:... HOME ....:.... AVAILABLE ....:.... SOLD ....:....

Follower

Jual Novel Baru dan Terpakai (Condition : 9/10) Instagram : mynovelterpakai

Isnin, 20 Disember 2010

Home »,»Lagu Cinta Buatmu - Qaseh Qaisara - Fajar Pakeer

Lagu Cinta Buatmu - Qaseh Qaisara - Fajar Pakeer

Harga : RM15                 SOLD OUT

Dalam menanti saat bahagia, tunang Daniel, Nadia mengambil keputusan untuk membatalkan perkahwinan mereka. Demi menyelamatkan maruah keluarga, Daniel terpaksa mencari jalan untuk meneruskan juga perkahwinan itu.
Anis terpaksa menjadi ‘pak sanggup’ apabila terpaksa menjadi pengganti pegantin perempuan buat Daniel. Demi sayangkan ibu tirinya, Anis akur.
Dua minggu usia perkahwinan mereka, masih tiada siapa yang ingin memulakan bicara. Sikap Daniel yang dingin menggusarkan hati Anis. Tidak tahu status sebenar dirinya. Sehinggalah satu kejadian yang memalukan Anis berlaku, bermulalah detik perkenalan antara Daniel dan Anis.
Sikap Daniel yang dingin dan serius kian berubah dari hari ke hari. Bibit-bibit cinta kian bercambah dalam diri masing-masing. Namun kemunculan Nadia, menguji kesetiaan perhubungan mereka. Menguji tahap kejujuran dan tahap kasih sayang yang mereka bina.
Berjayakan Anis mempertahankan haknya? Berjayakah Daniel mempertahankan cintanya? Benarkah lagu cinta telah bernada di hati mereka?

3 ulasan:

  1. salam..sy berminat untuk novel lagu cinta buatmu....boley pm sy harga termasuk postage x.. suayati_85@yahoo.com...or sms kt my num 012-2546394

    BalasPadam
  2. saya dh lama cr novel ini...sy ingin membeli...blh pm sy harga termasuk kos..masmohtar@yahoo.com.my dengan kadar segera

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails