...:... HOME ....:.... AVAILABLE ....:.... SOLD ....:....

Follower

Jual Novel Baru dan Terpakai (Condition : 9/10) Instagram : mynovelterpakai

Jumaat, 13 Ogos 2010

Home »,»Bomb... Bombastic (Romeo VS Juliet 3) - Nass Alina Noah (CESB)

Bomb... Bombastic (Romeo VS Juliet 3) - Nass Alina Noah (CESB)

Halaman : 456    Harga : RM16     SOLD

"Err... ada apa-apa yang tak kena dengan aku ke, Jail?"  soal Jaywai sambil memerhati keadaan dirinya.  Perkara pertama yang dilakukan adalah melihat zip seluarnya, terbuka atau tidak.  Sempurna. Tidak ada apa-apa yang tidak kena dengannya.  "Tak payahlah kau tengok zip kau tu, Jaywai..."  "Jail?"  "Kau zip ke, tak zip ke, tak ada maknyanya bagi aku,"  Jelita tetap menyerang walaupun Jaywai sudah tidak cukup leher untuk menggeleng.

6 ulasan:

  1. sya suka novel romeo vs juliet...xp sambungan dya x baca ponw

    BalasPadam
  2. ada full set x novel nie? plz email me at embun_pagi2986@yahoo... tq..

    BalasPadam
  3. kat mana saya boleh cari lagi novel ni ye? dgn lagi satu Pst... Gossip! (Romeo VS Juliet 4)

    BalasPadam
  4. akak saya saya minat novel romeo vd juliet nih..saya cuma ada err,excuse me jee..saya nak sangat baca sambungan dia..tolong saya..akak beli dkt mana nih???mana saya boleh dpt full set novel ni??

    BalasPadam
  5. Sampai sekarang ke sold out ? Sebab saya nak sangat2 beli novel nie

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails