...:... HOME ....:.... AVAILABLE ....:.... SOLD ....:....

Follower

Jual Novel Baru dan Terpakai (Condition : 9/10) Instagram : mynovelterpakai

Isnin, 2 Ogos 2010

Home »,»Hamparan Kasih - Amy Batrisya (Alaf21)

Hamparan Kasih - Amy Batrisya (Alaf21)

Halaman : 471     Harga : RM14             SOLD


Dia terlalu menaruh harapan terhadapku walaupun telah kukatakan aku takut menerima cintanya. Hakimi... memang aku menerima kehadiranmu dlm hidup ini, namun aku takut kehilangan Bani. Dia memerlukan kasih sayangku. Dia adalah hak aku.
"... yang penting Kim nak pikat Ina sehingga Ina jadi milik Kim."
"Bani sayangkan cik Marina. jgn tinggalkan Bani."
TUHAN! Aku benar-benar buntu. Aku perlukan mereka dlm hidupku. Hakimi, Bani, mama dan abah... aku sayangkan mereka. Aku tidak mahu melukai hati mereka. KAU satukan mereka dalam hidupku. KAU kembalikan keceriaan kami seperti dahulu. Itu yang kuharapkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails