...:... HOME ....:.... AVAILABLE ....:.... SOLD ....:....

Follower

Jual Novel Baru dan Terpakai (Condition : 9/10) Instagram : mynovelterpakai

Khamis, 5 Ogos 2010

Home »,»Cenderawasih - Fatinilam Sari Ahmad (CESB)

Cenderawasih - Fatinilam Sari Ahmad (CESB)

Harga : RM16          SOLD


Jika kau inginkan kesucian itu sebagai bukti cintaku padamu...aku telah lamma tidak memilikinya. Telah lama hancur, telah lama lebur ditelan musim-musim duka. Aku juga tak ingin mengenangnya...ada serpih-serpih luka yang membekam, lalu mengalirlah darah hitam membukat, menjadikan aku ada waktu-waktunya hilang, tenggelam dalam lautan perasaan yang tidak kesudahan. Aku yang wujud hari ini, adalah aku yang seadanya...Aku yang banyak kekurangan daripada kelebihan. aku yang pada waktu-waktu tertentu, sendirian tidak berteman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails